Waar kunnen wij u mee helpen?
Klantenservice
Bestellen en betalen
Bestelling annuleren
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen gaan wij gelijk voor u aan de slag, annuleren is daarom niet altijd mogelijk. Neem contact op met de klantenservice, wij zullen nagaan of annuleren nog mogelijk is.
Kortingen
In de laatste fase vóór de betaling worden kortingen toegepast. Zorg ervoor dat u bent ingelogd om kortingscodes te gebruiken; deze worden eveneens in de eindfase van het bestelproces verwerkt.
Betaalmethodes
U kunt bij ons op meerdere manieren betalen. De volgende betaalmethoden heeft Diergigant beschikbaar:
- iDeal
- Sofort
- Bancontant
- Apple Pay
- Google Pay
- Shop pay
- Visa
- Mastercard
- Amex
- Maestro
LET OP: Niet alle betaalmethoden zijn in alle landen beschikbaar.
Click en collect
Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u kiezen voor afhalen. Voordat u uw bestelling ophaalt, vragen we u een afspraak te maken via onze klantenservice. Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Meer over bestellen en betalen
Heeft u een andere vraag? Neem dan met ons contact op via de klantenservice.
Bestellen en betalen
Bezorgen
Bezorgkosten
Bekijk de verzendkosten door hier te klikken.
Levertijd
Binnen Nederland bedraagt de levertijd doorgaans 2 tot 3 werkdagen. Voor internationale zendingen kan de levertijd langer zijn.
Bezorgmethode
Uw zending wordt bezorgd door DPD.
Meer over bezorgen
Heeft u een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Retourneren
Bestelling retourneren
Retourneren van bestelling: U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Zorg ervoor dat de artikelen ongeopend en onbeschadigd zijn. Neem contact op met onze klantenservice voor een retourlabel.
Verkeerd of Beschadigd artikel
Indien u een beschadigd artikel heeft ontvangen, verzoeken we u om binnen 14 dagen na levering contact op te nemen met onze klantenservice. Samen met u zoeken we naar een passende oplossing.
Aankoopbedrag retour
Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee u de bestelling heeft gedaan. Deze terugstorting vindt plaats zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen.
Meer over retourneren
Heeft u een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Overige
Account aanmaken
Voor consumenten en bedrijven:
U kunt eenvoudig een account aanmaken tijdens het afrekenproces. Bent u uw wachtwoord kwijt? Geen zorgen. Klik hier om eenvoudig een nieuw wachtwoord in te stellen.
Voor zakelijke klanten (B2B):
Wilt u een zakelijk account bij ons aanmaken? Dat kan door hier te klikken. We beoordelen uw aanvraag en nemen vervolgens contact met u op.
Bedrijfsgegevens
Diergigant
Landbouwweg 31, 3899 BB Zeewolde
+31 (0) 6 3875 2965
KVK nummer: 39065822
BTW nummer: NL001972675B05
IBAN: NL85 INGB 000 3392 99
Sponsoring
Elke week ontvangt Diergigant tal van sponsoraanvragen. Helaas kunnen we niet aan elk verzoek tegemoetkomen. Voor vragen over sponsoring kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Garantie
We streven voortdurend naar hoge kwaliteitsnormen voor onze producten. Echter, mocht u een defect of niet goed werkend product ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice voor een oplossing. Samen beoordelen we de situatie en wat we voor u kunnen betekenen. Schade door opzettelijke of nalatige handelingen (zoals waterschade, vallen, stoten), of schade door onjuist gebruik, onvoldoende onderhoud, reguliere slijtage of verkeerd gebruik van het product komt niet in aanmerking voor vergoeding of vervanging.
Heb je nog vragen?
Op werkdagen zijn wij van 09:00 tot 14:00 geopend voor het ophalen van bestellingen muv van feestdagen